Regulamin Porad Prawnych Online

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
przez AUXILIA S.A.
z dnia 26 lipca 2019 r.

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Usługodawcą jest AUXILIA S.A, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Zaolziańskiej 4, 53-334 Wrocław, KRS 0000546429, zwana dalej: „Usługodawcą”.

2. Świadczone za pośrednictwem serwisu internetowego https://auxilia.pl/porady-prawne-online usługi, świadczone są przez Usługodawcę przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, tj. drogą elektroniczną.

3. Regulamin określa rodzaje oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, a także warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 2
Definicje użytych w regulaminie pojęć

1. Serwis – serwis internetowy, znajdujący się na stronie https://auxilia.pl/porady-prawne-online.

2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta usług świadczonych przez Serwis auxilia.pl/porady-prawne-online.

3. Usługodawca – AUXILIA S.A, z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Zaolziańskiej 4, 53-334 Wrocław, KRS 0000546429.

4. Usługi – świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta odpłatnie lub nieodpłatnie, za pośrednictwem Serwisu.

5. Formularz zgłoszeniowy- dostępny w serwisie formularz, dzięki któremu Klient może zamówić analizę i wycenę usługi oraz za pomocą, którego może przesłać niezbędne dokumenty i informacje.

6. Cookies – niewielkie pliki zapisywane na komputerze Klienta, w których przechowywane są ustawienia i inne informacje używane przez Klienta podczas wejścia na serwis internetowy auxilia.pl/porady-prawne-online. Pliki cookies mogą zawierać ustawienia serwisu lub być używane do śledzenia interakcji Klienta z serwisem.

§ 3
Rodzaj świadczonych usług i warunki z nich korzystania

1. Warunkiem skorzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę jest uprzednie zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego regulaminu, który udostępniony jest na stronie Serwisu.

2. Rodzaje świadczonych usług:

a) Porada prawna online- usługa polega na udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Klienta zagadnienie prawne, na podstawie opisanego przez Klienta stanu faktycznego i ewentualnie przesłanych przez niego dokumentów. W ramach usługi wykonywana jest analiza stanu prawnego, na podstawie obowiązującej doktryny i orzecznictwa sądów, a także w oparciu o udzielone przez Klienta informacje i przesłane dokumenty. Po przesłaniu przez Klienta odpowiednich informacji i dokumentów, Usługodawca niezwłocznie wycenia usługę i wskazuje Klientowi szacunkowy czas jej wykonania. W przypadku konieczności uzupełnienie informacji lub przesłania dodatkowych dokumentów wysyłana jest do Klienta wiadomość drogą elektroniczną (mailową). W razie akceptacji przez Klienta kosztu usługi i terminu jej wykonania, Klient dokonuje opłaty za usługę na wskazane konto Usługodawcy. Czas realizacji usługi liczony jest od następnego dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji usługi, gdyby okazało się, że wymaga ona uzupełnienia informacji lub dokumentów.

b) Wzory dokumentów lub pism- usługa polega na przygotowaniu i przesłaniu Klientowi drogą mailową wzorów dokumentów lub stworzonego na jego zamówienie konkretnego pisma (pozwu, pisma procesowego, umowy, wniosku, odwołania, itp.) W zakres niniejszej usługi wchodzi również bezpłatna analiza stanu faktycznego oraz wycena i określenie terminu realizacji usługi.

c) Porada prawna online 24 h- usługa polega na udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Klienta zagadnienie prawne, na podstawie opisanego przez Klienta stanu faktycznego i ewentualnie przesłanych przez niego dokumentów, w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Usługodawcy. W ramach usługi wykonywana jest analiza stanu prawnego, na podstawie obowiązującej doktryny i orzecznictwa sądów, a także w oparciu o udzielone przez Klienta informacje i przesłane dokumenty. Po przesłaniu przez Klienta odpowiednich informacji i dokumentów, Usługodawca niezwłocznie wycenia usługę i wskazuje Klientowi czy możliwe jest wykonanie usługi w terminie 24 h, ewentualnie wskazuje inny możliwy termin. W przypadku konieczności uzupełnienie informacji lub przesłania dodatkowych dokumentów wysyłana jest do Klienta wiadomość drogą elektroniczną (mailową). W razie akceptacji przez Klienta kosztu usługi i terminu jej wykonania, Klient dokonuje opłaty za usługę na wskazane konto Usługodawcy. Czas realizacji usługi liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym. Usługa realizowana jest, pod warunkiem, że nie zostało ustalone inaczej, w terminie 24 godzin, przypadających w dni robocze. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji usługi, gdyby okazało się, że wymaga ona uzupełnienia informacji lub dokumentów.

d) Pomoc w znalezieniu pełnomocnika- usługa polega na znalezieniu wyspecjalizowanej kancelarii prawnej, która poprowadzi dla Klienta zleconą przez niego sprawę, w ramach udzielonego pełnomocnictwa.

3. Do skorzystania z usług oferowanych przez Serwis niezbędne jest posiadanie dostępu do Internetu.

4. Korzystanie z usług oferowanych przez Serwis możliwe jest przy użyciu wszystkich typów urządzeń, które posiadają dostęp do Internetu.

5. Aby korzystać z Serwisu wymaga się poprawnie skonfigurowanej przeglądarki internetowej w wersjach co najmniej: Internet Explorer 11, Edge 12, Firefox 28, Chrome 21, Safari 6.1, Opera 12.1, iOS Safari 7.1 lub nowszych. Przeglądarki muszą posiadać włączoną obsługę skriptów JavaScript, włączając i akceptując pliki „cookies”. Wymagania łącza internetowego co najmniej 256 kbit/s. Serwis internetowy zoptymalizowany jest dla minimalnej rozdzielczości ekranu 320x480px.

6. Korzystanie z Usług wymaga posiadania aktywnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

7. Usługa realizowana jest poprzez przesłanie plików w formacie *.DOC, *.DOCX, *PDF, dlatego dla skutecznej realizacji usługi niezbędne jest, aby Klient posiadał na używanym przez siebie urządzeniu, odpowiednie programy umożliwiające otwarcie tych plików i ewentualne ich edytowanie.

8. Wszelkie treści znajdujące się w serwisie oraz wszelkie treści wysyłane do Klienta drogą mailową, w ramach realizacji Usługi podlegają ochronie w ramach ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami). Żadne z powyżej wskazanych treści nie mogą być powielane i rozpowszechniany w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób bez pisemnej zgody Usługodawcy. Każde bezprawne użycie lub wykorzystanie tych treści jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

§ 4
Zamówienie i warunki realizacji usług

1. Usługi realizowane są wyłącznie poprzez środki porozumiewania się na odległość, tj. telefon oraz email.

2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony i może być wypowiedziana przez Klienta w każdym czasie.

3. Klient poprzez dostępny w Serwisie formularz zgłoszeniowy, dokonuje zamówienia wyceny i określenia terminu realizacji usługi. W formularzu zgłoszeniowym zamieszcza wszystkie niezbędne informacje i jeżeli realizacja usługi tego wymaga, również załącza dokumenty.

4. Wycena i wstępna analiza usługi jest bezpłatna.

5. Po otrzymaniu od Klienta odpowiednich informacji i dokumentów, Usługodawca niezwłocznie wycenia usługę i wskazuje Klientowi szacunkowy czas jej wykonania. Analiza i wycena usługi realizowana jest w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. Średni czas oczekiwania na wycenę wynosi 4 godziny. W przypadku konieczności uzupełnienia informacji lub przesłania dodatkowych dokumentów wysyłana jest do Klienta wiadomość drogą mailową.

6. W sytuacji, gdy zamówienie wyceny sprawy wysłane zostanie w innym terminie niż wskazany w 4 § ust. 5, wycena wysyłana jest następnego dnia roboczego. W przypadku konieczności uzupełnienia informacji lub przesłania dodatkowych dokumentów wysyłana jest do Klienta wiadomość drogą mailową.

7. Przy wycenie usługi, Usługodawca uwzględnia nakład pracy prawnika w celu pełnego i rzetelnego wykonania usługi oraz poziom skomplikowania zagadnienia.

8. W razie akceptacji przez Klienta kosztu usługi i terminu jej wykonania, Klient dokonuje opłaty za usługę na wskazane konto Usługodawcy. Dokonanie opłaty jest równoznaczne z akceptacją kosztu i terminu usługi oraz niniejszego regulaminu.

9. Potwierdzenie przelewu powinno być wysłane do Usługodawcy mailowo na eporady@auxilia.pl Czas realizacji usługi liczony jest od następnego dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu realizacji usługi, gdyby okazało się, że wymaga ona uzupełnienia informacji lub dokumentów.

10. Usługa realizowana jest na podstawie stanu faktycznego opisanego przez Klienta oraz przesłanych przez niego dokumentów, biorąc pod uwagę stan prawny obowiązujący w dacie opisanego przez Klienta zagadnienia.

11. Usługa „Porada Prawna Online” i „Porada Prawna Online 24” mają charakter informacji prawnej, a nie porady bądź opinii prawnej. W przypadku, gdy z treści zlecenia Klienta będzie wynikało, że oczekuje on wydania opinii prawnej lub porady prawnej, Usługodawca może świadczyć usługę polegającą na wyszukaniu kancelarii prawnej, która taką usługę wykona.

12. Usługodawca może odmówić realizacji usługi, jeżeli uzna, że może to naruszać przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub zasady współżycia społecznego, przygotowanie treści Porady może wiązać się ze zbyt dużym ryzykiem lub też nie posiada wiedzy i kwalifikacji odpowiednich do realizacji usługi. W takich wypadkach Usługodawca informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową.

13. Klient może również otrzymać zamówioną usługę w formie papierowej, przesłaną listem poleconym na wskazany adres. W takim wypadku ani dokumenty ani opinie nie będą opatrzone podpisem prawnika.

14. Usługodawca informuje, że nie świadczy usług jako kancelaria adwokacka, kancelaria radcowska, kancelaria notarialna, czy kancelaria doradztwa podatkowego. Porady prawne oraz dokumenty sporządzane są przez współpracujących z Usługodawcą prawników.

15. W razie, gdy Klient przy zleceniu usługi nie udzieli wszelkich niezbędnych informacji i nie prześle wszelkich istotnych dla zagadnienia dokumentów, nie może powoływać się na niekompletność realizacji usługi lub jej nieprzydatność, a także szkodę poniesioną w wyniku skorzystania z usługi. W takim przypadku nie może też żądać zwrotu wynagrodzenia.

16. Usługodawca może na wniosek Klienta świadczyć usługę, polegającą na wyszukaniu profesjonalnego pełnomocnika uprawnionego do prowadzenia sprawy na etapie sądowym lub przedsądowym.

17. W ramach realizacji usługi Klient ma możliwość wyjaśnienia kwestii niezrozumiałych dla niego lub budzących wątpliwości, jednak które pozostają w związku ze zakresem zleconej usługi i oparte są na tym samym stanie faktycznym. Możliwość taka istnieje w ciągu miesiąca od realizacji usługi. Odpowiedzi na zgłoszone kolejne zagadnienia udzielone zostaną telefonicznie lub mailowo, w terminie do 3 dni roboczych. W razie, gdyby okazało się odpowiedź wymaga realizacji nowej usługi, Klient zostanie o tym poinformowany.

18. Klient upoważnia Usługodawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do wystawienia e-faktury. Klient oświadcza, iż akceptuje faktury VAT wystawiane i przesyłane w formie elektronicznej w formacie PDF, na wskazany przez niego adres mailowy.

§ 5.
Odstąpienie od umowy

1. Klient, który jest konsumentem, zwany dalej „Konsumentem” może w terminie 14 dni odstąpić od umowy, bez podania przyczyn. Za dzień zawarcia umowy uważa się dzień zaksięgowania się zapłaty na koncie Usługodawcy.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być przesłanie na adres mailowy eporady@auxilia.pl.

3. W razie odstąpienia od umowy, Usługodawca zwróci Konsumentowi wszelkie dokonane przez niego płatności, w terminie do 14 dni od dnia otrzymana oświadczenia.

4. Zwrot płatności nastąpi na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego.

5. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

6. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy przed całkowitą realizacją usługi, na konsumencie będzie ciążył obowiązek dokonania zapłaty za pracę wykonaną dotychczas przez Usługodawcę (tj. za analizę stanu faktycznego, orzecznictwa, literatury, przygotowanie treści dokumentu). Kwota zapłaty zostanie wyliczona proporcjonalnie do wielkości spełnionego już świadczenia.

§ 5
Postanowienia dotyczące wykonania usługi, opinii i zgody na publikację treści

1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wykorzystania udzielonych informacji oraz posłużenia się udostępnionymi wzorami, pismami, które zostały dostarczone w ramach zleconych usług.

2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za poniesione przez Klienta szkody majątkowe i niemajątkowe, związane z wykorzystaniem usług świadczonych przez Usługodawcę, chyba że zostały wyrządzone umyślnie przez Usługodawcę lub są wynikiem jego rażącego niedbalstwa.

3. Klient oświadcza, że jest świadomy faktu, że oferowane usługi są wynikiem indywidualnej analizy i interpretacji dokonanej na podstawie przedstawionych przez Klientka informacji i przesłanych dokumentów. Klient oświadcza również, że jest świadomy, że w polskim ustawodawstwie nie ma istnieje jednolity i powszechnie obowiązujący sposób wykładni i interpretacji przepisów prawnych.

4. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Usługodawcy o zmianie danych osobowych, m.in. adresu mailowego, na który wysyłana jest korespondencja. W razie braku powiadomienia, uznaje się, że wiadomości wysłane na poprzedni adres e-mail zostały otrzymane przez Klienta.

5. Klient po skorzystaniu z usługi oferowanej w Serwisie, może dobrowolnie wystawić opinię. Wystawiając opinię wyraża zgodę na jej publikację w Serwisie.

6. Usługodawca decyduje, czy opinia zostanie opublikowana na stronie Serwisu.

7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wystawioną przez Klienta opinię.

8. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na opublikowanie przez Usługodawcę w Serwisie treści przesłanego zagadnienia prawnego oraz treści otrzymanej usługi.

9. Usługodawca dokona takich zmian w treści zagadnienia prawnego oraz treści wykonanej usługi, żeby niemożliwa była identyfikacja Klienta.

§ 6
Ochrona danych osobowych, Polityka Cookies

1. Administratorem serwisu internetowego dostępnego pod adresem: https://auxilia.pl/porady-prawne-online jest firma AUXILIA S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod 53-334, przy ul. Zaolziańskiej 4, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000546429, Regon: 02018690, NIP: 899-55-38-57, kapitał zakładowy 452.941,20 zł.

2. Dane przekazane przez użytkowników serwisu internetowego auxilia.pl/porady-prawne-online oraz dane zbierane w sposób automatyczny wykorzystuje się wyłącznie w sposób wymieniony w przedstawionej poniżej Polityce Prywatności.

I. Dane udostępniane przez Użytkowników

1. AUXILA S.A. gromadzi dane o Użytkownikach przy wykorzystaniu znajdujących się w serwisie internetowym formularzy, w następujących celach:

  • odpowiedzi na pytanie zadane przez Klienta i zaprezentowanie – za przyzwoleniem Użytkownika – informacji handlowej,
  • zrealizowania na rzecz Klienta zamówionej przez niego usługi.

2. Zakres danych osobowych przekazywanych przez Klienta za pośrednictwem formularzy umieszczonych w serwisie internetowym obejmuje imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy oraz pozostałe dane wymienione w zapytaniu wysłanym przy wykorzystaniu formularza.

II. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników

1. Administratorem danych osobowych przekazanych za pośrednictwem serwisu internetowego jest AUXILIA S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod 53-334, przy ul. Zaolziańskiej 4, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000546429, Regon: 02018690, NIP:899-55-38-57, kapitał zakładowy 452.941,20 zł. Dane osobowe przetwarzane są w zgodzie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.), a po 25.05.2018 r. zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s.1)

2. Dane osobowe przetwarzane są przez AUXILIA S.A. w następujących celach:

  • odpowiadania na zapytania wysłane przy pomocy formularza,
  • celach marketingowych dotyczących sporządzenia oraz dostarczenia propozycji oferowanych przez firmę usług,
  • realizacji zamówionych przez Klienta usług,
  • wysyłki na prośbę Klienta korespondencji drogą pocztową.

3. Dane przetwarzane są na podstawie zgody udzielonej przez Klienta.

4. Dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów Grupy Kapitałowej AUXILIA oraz firmie oferującej usługi pocztowe w celu nadania przesyłki.

5. Dane osobowe Klienta przetwarzane będą przez czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytanie zgłoszone za pośrednictwem formularza, w celach marketingowych związanych z przygotowaniem i przekazaniem oferty usług do czasu cofnięcia zgody.

6. Klient ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

7. Klient ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8. Klientowi przysługuje też prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszone pytanie lub realizację usługi.

III. Automatyczne zbieranie danych przy wykorzystaniu tzw. „plików cookies”

1. AUXILIA S.A. przechowuje zapytania kierowane poprzez serwis internetowy auxilia.pl/porady-prawne-online do serwera wykorzystywanego przez AUXILIA S.A., które są pobierane automatycznie od Użytkowników przeglądających serwis internetowy (tzw. „pliki cookies”). Pliki cookies zawierają informacje, które mogą zostać odczytane w razie kolejnego odwiedzenia serwisu internetowego z danego komputera. Korzystanie z zasobów serwisu internetowego oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na zapisanie plików cookies na urządzeniu końcowym, którego używa Użytkownik. Każdy Użytkownik serwisu internetowego może wyłączyć zapisywanie plików cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki, z której korzysta.

2. W plikach cookies zostają zapisane między innymi, takie informacje jak:

  • ogólnodostępny adres IP komputera, z którego zostało wysłane zapytanie,
  • dane na temat systemu operacyjnego komputera, z którego korzysta Użytkownik,
  • dana dotyczące przeglądarki, z której korzysta Użytkownik,
  • strony serwisu internetowego, które odwiedza Użytkownik oraz informacje na temat tego, jak ile spędza na nich czasu.

3. Pliki cookies nie zapisują informacji, dzięki którym można identyfikować Użytkowników, którzy odwiedzają serwis internetowy, ani żadnych innych danych otrzymanych od Użytkowników.

4. AUXILIA S.A. wykorzystuje zapisane pliki cookies przez czas nieokreślony jedynie w celu administrowania serwisem internetowym. Dane zapisane w plikach cookies dostępne są tylko osobom upoważnionym do administrowania serwerem serwisu internetowego dostępnego pod domeną auxilia.pl. AUXILIA S.A. korzysta z danych zawartych w plikach cookies jedynie w celach statystycznych – do analizowania ruchu w serwisie internetowym, a także po to, aby przystosować zawartość oraz strukturę serwisu internetowego do wymagań korzystających z niej Użytkowników.

IV. System do analityki internetowej Google Analytics

1. Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. („Google”). Google Analytics używa „plików cookies” (o których mowa powyżej) w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki Użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez „pliki cookie” na temat korzystania z witryny przez Użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych.

2. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez Użytkowników, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn, oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z Internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP Użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z „plików cookies” wybierając w przeglądarce ustawienia, o których mowa powyżej.

3. Korzystając z niniejszej witryny internetowej Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

V. Linki do innych serwisów internetowych

W serwisie internetowym dostępnym pod domeną https://auxilia.pl/porady-prawne-online umieszczone są także linki (tzw. hiperłącza czy odnośniki) prowadzące do innych serwisów internetowych. Zasady korzystania z innych serwisów internetowych i utrzymania prywatności Użytkowników serwisów, do których użytkownik zostaje przekierowany za pomocą linka, znajdują się w poszczególnych serwisach internetowych, do których prowadzą linki.

VI. Zmiany Polityki Prywatności

Niniejszym udostępniona Polityka Prywatności serwisu internetowego https://auxilia.pl/porady-prawne-online może ulec modyfikacjom szczególnie w sytuacjach mających na celu przystosowanie jej do wymagań wynikających z obowiązującymi przepisów prawa. Powiadomienia o ewentualnych zmianach w Polityce Prywatności umieszczone zostaną w serwisie internetowym https://auxilia.pl/porady-prawne-online.

§ 7
Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje dotyczące realizacji usług świadczonych przez Usługodawcę należy kierować na adres mailowy eporady@auxilia.pl.

2. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni roboczych, a odpowiedź na reklamację zostanie wysłana do Klienta na eporady@auxilia.pl, z którego wysłana została reklamacja.

3. Odpowiedzialność Usługodawcy za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie usługi jest ograniczona do wysokości zapłaconego przez Klienta wynagrodzenia za realizację tej usługi.

4. Zapisu § 7 pkt. 3 nie stosuje się do konsumentów oraz sytuacji, w których niemożliwe jest ograniczenie odpowiedzialności z mocy prawa.

5. Podstawą reklamacji nie mogą być wskazane poniżej okoliczności:

a. Klient w otrzymanej Poradzie Prawnej uzyskał informację, że nie można jednoznacznie rozwiązać jego problem, z uwagi na brak jednolitej wykładni prawa oraz jej interpretacji.
b. Porada prawna została udzielona z opóźnieniem, jednak po wcześniejszy zaakceptowaniu przez Klienta nowego terminu jej udzielenia.

6. Brak rozpatrzenia reklamacji we wskazanym w ust. 2 terminie, nie oznacza jej uznania przez Usługodawcę.

7. Po uzyskaniu odpowiedzi na reklamację, Klient w terminie 7 dni od jej otrzymania, zobowiązany jest do wskazania, czy akceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Usługodawcę.

8. W razie upływu tego terminu i braku odpowiedzi Klienta, uznaje się, że rozwiązanie zostało przez niego zaakceptowane.

§ 8
Postanowienia końcowe

1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go na stronie serwisu https://auxilia.pl/porady-prawne-online i stanowi integralną część umowy zawieranej z Klientem.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa.

3. Klient ma możliwość odczytania, odtwarzania i utrwalenia treści regulaminu w każdej chwili i w każdy możliwy sposób.

4. Usługodawca i Klient zobowiązani są do zachowania poufności, w związku z realizacją usług i w związku z przekazanymi sobie wzajemnie informacjami i dokumentami. Treść zrealizowanej usługi nie może być udostępniana przez Klienta osobom trzecim.

5. W razie uznania nieważności któregokolwiek z postanowień niniejszego regulaminy, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i obowiązują Usługodawcę i Klienta.

6. Regulamin może ulec zmianie. Klienta obowiązują te zmiany regulaminy, o których został poinformowany i mógł się z nimi zapoznać.

7. Prawem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z realizacji usług jest prawo polskie.

Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(w razie chęci odstąpienia od umowy, proszę o wypełnienie i odesłanie formularza)

………………………………………….
(miejscowość, data)

…………………………………………
…………………………………………
…………………………………………
(imię i nazwisko oraz
dane adresowe Klienta)

AUXILIA S.A.
Ul. Zaolziańska 4
53-334 Wrocław

 

Ja, niżej podpisany/a…………………………………………….(imię i nazwisko Klienta) niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy świadczenia usługi zawartej dnia……………………………………., dotyczącej ………………………………………………………………. (opis na czym miała polegać usługa).

 

 

………………………………………………
(czytelny podpis Klienta)