W artykule:
Zapytanie ofertowe nr 01/4S/2017 – plik pdf
Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego nr 01/4S/2017 – plik pdf
Zapytanie ofertowe nr 02/4S/2017 – plik pdf
Wyniki postępowania w sprawie wyboru wykonawcy
AUXILIA Spółka Akcyjna
ul. ZAOLZIAŃSKA nr 4, 53-334 WROCŁAW
(„Zamawiający”)
Zaproszenie do składania ofert w związku z ubieganiem się o dofinansowanie w ramach Działania 3.1 „Finansowanie innowacyjnej działalności MŚP z wykorzystaniem kapitału podwyższonego ryzyka”,
Poddziałania 3.1.5 Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock
III Osi priorytetowej: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020
1. Nazwa i adres Zamawiającego
AUXILIA Spółka Akcyjna
Zaolziańska nr 4, 53-334 Wrocław
KRS: 0000546429, REGON: 020186390, NIP: 899-255-38-57
2. Miejsce publikacji ogłoszenia zamówienia
Strona internetowa Zamawiającego: www.auxilia.pl oraz https://www.parp.gov.pl/zamowienia-1420
Data zamieszczenia: 08 listopada 2017r.
3. Tryb udzielania zamówienia i określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia
Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie ofertowe w trybie zachowania zasady konkurencyjności.
Określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia:
CPV: 66171000-9 – Doradztwo finansowe,
CPV: 79410000-1 – Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne,
CPV: 79411100-9 – Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej,
CPV: 79412000-5 – usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa obejmująca kompleksowe usługi doradcze, w zakresie przygotowania dokumentacji oraz analiz niezbędnych do pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania o charakterze dłużnym (emisja obligacji) oraz wprowadzenia obligacji do alternatywnego systemu obrotu na rynku CATALYST, obejmująca:
1) Teaser inwestycyjny, zawierający:
- informacje o działalności Spółki;
- informacje o potencjale rynkowym;
- opis przewag konkurencyjnych;
- potrzeby kapitałowe.
2) Prezentację inwestorską, zawierającą:
- ogólny opis Spółki i jej działalności;
- profil biznesowy i otoczenie rynkowe;
- wybrane dane finansowe;
- wstępny harmonogram oferty i opis mechanizmów transakcji;
- wstępne parametry inwestycji;
- dane kontaktowe.
3) Warunki Emisji Obligacji, zawierające:
- cel emisji obligacji,
- minimalna i maksymalna wielkość emisji obligacji,
- próg emisji obligacji, o ile zostanie ustanowiony,
- opis świadczeń Spółki z tytułu emisji obligacji,
- warunki wykupu obligacji,
- warunki wypłaty oprocentowania,
- informacje dotyczące zwoływania, odbywania i praw Zgromadzenia Obligatariuszy.
4) Dokument ofertowy, zawierający:
- dokładny opis Spółki i jej otoczenia;
- opis historii Spółki;
- opis czynników ryzyka związanych z (i) działalnością oraz z otoczeniem, w którym działa Spółka, (ii) oferowanymi obligacjami, (iii) rynkiem kapitałowym oraz z notowaniem obligacji Spółki na rynku Catalyst,
- opis podstawy prawnej emisji instrumentów finansowych, ze wskazaniem: organu lub osób uprawnionych do podjęcia decyzji o emisji, daty i formy podjęcia decyzji o emisji, treści podstawy prawnej emisji obligacji,
- wartość zaciągniętych zobowiązań na ostatni dzień kwartału poprzedzającego udostępnienie Noty Informacyjnej oraz perspektywy kształtowania zobowiązań Spółki do czasu całkowitego wykupu dłużnych instrumentów finansowych,
- informacje o zasadach opodatkowania dochodów związanych z posiadaniem i obrotem dłużnymi instrumentami finansowym.
5) Notę Informacyjną, zawierającą:
- określenie rodzajów, liczby oraz łącznej wartości obligacji wprowadzanych do obrotu na rynku Catalyst,
- informacje o wynikach subskrypcji lub sprzedaży dłużnych instrumentów finansowych będących przedmiotem wniosku o wprowadzenie do obrotu na rynku Catalyst,
- warunki wykupu i warunki wypłaty oprocentowania dłużnych instrumentów finansowych,
- wysokość i formy ewentualnego zabezpieczenia (o ile zostało ustanowione) i oznaczenie podmiotu udzielającego zabezpieczenia.
- zasady przeliczania wartości świadczenia niepieniężnego na świadczenie pieniężne.
Przygotowane dokumenty będą stanowiły profesjonalną dokumentację na potrzeby pozyskania kapitału. Dokumentacja posłuży przeprowadzeniu emisji obligacji, w związku z ubieganiem się o wprowadzenie obligacji do alternatywnego systemu obrotu na rynku CATALYST. W trakcie realizacji usług Oferent będzie ściśle współpracować ze Spółką, zbierając i przetwarzając wszelkie potrzebne informacje do przygotowania ww. dokumentów.
5. Wymagania wobec Oferenta
Kryteria formalne:
Weryfikacji podlegać będzie czy:
(i) Oferent jest Domem Maklerskim posiadającym zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności maklerskiej w zakresie oferowania instrumentów finansowych i figurować na liście domów maklerskich, publikowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego
lub
(ii) Oferent widnieje w rejestrze Autoryzowanych Doradców, publikowanym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
Kryteria merytoryczne:
Dodatkowej ocenie podlegać będzie spełnienie następujących wymagań dotyczących posiadanego doświadczenia i kompetencji:
- posiadane doświadczenie Oferenta w zakresie pozyskiwania finansowania w formie emisji obligacji w latach 2016-2017,
- posiadane doświadczenie Oferenta w przygotowaniu Dokumentów Informacyjnych lub Not Informacyjnych, o których mowa Regulaminie Alternatywnego Systemu Obrotu prowadzonego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., dla spółek, których obligacje zostały wprowadzane na Rynek Catalyst w latach 2016-2017;
- posiadanie w zespole Certyfikowanych Doradców w Alternatywnym Systemie Obrotu,
- obecność Oferenta na rynku zgodnie z datą rejestracji w KRS.
6. Termin wykonania zamówienia
Nie później niż do dnia 31 grudnia 2019r. Szczegółowy termin wykonania zamówienia zostanie określony w zawartej umowie z Oferentem.
7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
Krzysztof Górka – Wiceprezes Zarządu
Email: k.gorka@auxilia.pl
Tel. 71 79 99 760, 600 058 072
8. Miejsce i termin złożenia oferty oraz okres jej ważności
Ofertę należy złożyć (osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera, w siedzibie Zamawiającego) lub w postaci elektronicznej na adres: k.gorka@auxilia.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 listopada 2017r. do godziny 12:00. Termin ważności oferty: co najmniej do dnia 3o kwietnia 2018r.
9. Termin rozstrzygnięcia zapytania ofertowego
Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nastąpi w dniu następnym po ostatecznym terminie składania ofert. Decyzja o wyborze Oferenta zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, tj. www.auxilia.pl oraz https://www.parp.gov.pl/zamowienia-1420
10. Kryteria oceny ofert
Maksymalna liczba punktów za spełnienie wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Przy ocenie Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
– cena oferty – kryterium stanowi 40% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania w postępowaniu ofertowym
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LC = CMIN/CO * 40 pkt
Gdzie:
LC – liczba punktów za kryterium cena
CO – cena netto oferty
CMIN – najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
– kwalifikacje i doświadczenie Oferenta – kryterium stanowi 60% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania w postępowaniu ofertowym
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LD = DO/DMAX * 60 pkt
Gdzie:
LD – liczba punktów za kryterium doświadczenie
DO – łączna liczba punktów zdobyta za spełnienie poszczególnych kryteriów
DMAX – największa liczba zdobytych punktów z oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
Sposób przydzielania punktów za kwalifikacje i doświadczenie Oferenta (D0), w poszczególnych kryteriach:
- Ilość przeprowadzonych przez Oferenta emisji obligacji w latach 2016-2017:
- 0 – 0 pkt,
- od 1 do 4 – 1 pkt,
- od 5 do 9 – 5 pkt,
- 10 i więcej – 10 pkt.
- Ilość sporządzonych przez Oferenta Dokumentów Informacyjnych lub Not Informacyjnych, na podstawie których wprowadzono obligacje spółek do obrotu na rynku Catalyst w latach 2016-2017:
- 0 – 0 pkt,
- od 1 do 4 – 1 pkt,
- od 5 do 9 – 5 pkt,
- 10 i więcej – 10 pkt.
- Ilość osób posiadających tytuł Certyfikowanego Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu, z którymi Oferent współpracuje na podstawie umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej lub innej umowy o współpracy1:
- 2 osoby – 1 pkt,
- 3 osoby – 2 pkt,
- 4 osoby i więcej – 3 pkt.
- Obecność Oferenta na rynku zgodnie z datą rejestracji w KRS:
- krócej niż 2 lata – 1 pkt,
- od 2 do 3 lat – 2 pkt,
- 4 lata i więcej – 3 pkt.
Ocena końcowa danej oferty będzie liczona jako suma punktów (L) uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:
L = LC + LD
Oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zostanie uznana za najkorzystniejszą.
____________________________________________
1 Oferent wygrywający zobowiązany będzie do przedstawienia sprawozdania z działalności Autoryzowanego Doradcy w roku 2016, potwierdzającego ilość zatrudnionych Certyfikowanych Dora
11. Opis przygotowania oferty
- Oferenci zobowiązani są przygotować ofertę na załączonym formularzu oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zleceniodawca ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- Oferenci zobowiązani są do przedstawienia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zamówienia. Po wyborze Oferenta zostanie przekazana umowa warunkowa, zgodna z niniejszą ofertą na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
- Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów potwierdzających informacje przedstawione w ofercie każdorazowo na wezwanie Zleceniodawcy.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem upływu składania ofert. W toku badania i oceny oferty Zleceniodawca może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
12. Warunki dodatkowe
- Warunkiem zawarcia umowy z wybranym Oferentem będzie podpisanie przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Poddziałania 3.1.5 ,,Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 oraz uzyskanie przez Zamawiającego pisemnej zgody Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na zlecenie oferentowi wykonania zamówienia.
- W przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie z Zamawiającym przez PARP, strony mają prawo rozwiązania niniejszej umowy. W takim przypadku Oferentowi nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze względem Zamawiającego.
13. Informacja na temat zakresu wykluczenia z możliwości realizacji zamówienia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 5% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
14. Pozostałe informacje
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków udzielenia zamówienia oraz do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej Zamawiającego.
- Oferent zobowiązany jest do udokumentowania spełnienia kryterium formalnego i merytorycznego.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Oświadczenie Oferenta
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Oferent/ pieczątka:
…………………….. dn. ………………
Formularz oferty
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na wykonanie usługi doradczej w ramach Poddziałania 3.1.5 Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock
III Osi priorytetowej: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020
- Informacje dotyczące Oferenta
Nazwa Podmiotu | |
NIP | |
REGON | |
Forma Prawna | |
Data rozpoczęcia działalności zgodnie z dokumentem rejestrowym | |
Adres podmiotu | |
Województwo | |
Powiat | |
Gmina | |
Ulica | |
Nr budynku | |
Nr lokalu | |
Kod pocztowy | |
Poczta | |
Miejscowość | |
Telefon | |
Adres e-mail | |
Adres strony www |
- Przedmiotem niniejszej oferty usługa doradcza obejmująca kompleksowe usługi doradcze, w zakresie przygotowania dokumentacji oraz analiz niezbędnych do pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania o charakterze dłużnym (emisja obligacji) oraz wprowadzenia obligacji do alternatywnego systemu obrotu na CATALYST, obejmujące:
1) Teaser inwestycyjny,
2) Prezentację inwestorską,
3) Warunki Emisji Obligacji,
4) Dokument ofertowy,
5) Notę Informacyjną.
- Składam(y) ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym:
Lp. | Nazwa zadania | Kwota netto | |
1. | Teaser inwestycyjny | ||
2. | Prezentacja inwestorska | ||
3. | Warunki Emisji Obligacji | ||
4. | Dokument ofertowy | ||
5. | Nota Informacyjna | ||
SUMA NETTO | |||
SUMA BRUTTO | |||
- Oświadczam(y), że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu oraz posiadamy doświadczenie i zasoby niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia:
Lp. | Kryteria formalne | Tak/Nie | Liczba |
1. | Wpis na listę Domów Maklerskich, publikowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, lub wpis do rejestru Autoryzowanych Doradców publikowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A |
Nie dotyczy
|
Lp. | Kryteria merytoryczne | Tak/Nie | Liczba |
1. | Ilość przeprowadzonych przez Oferenta emisji obligacji w latach 2016-2017 | (liczba emisji) | |
2. | Ilość sporządzonych przez Oferenta Dokumentów Informacyjnych lub Not Informacyjnych, na podstawie których wprowadzono obligacje spółek do obrotu na rynku Catalyst w latach 2016-2017 | (liczba dokumentów) | |
3. | Ilość osób posiadających tytuł Certyfikowanego Doradcy w Alternatywnym Systemie Obrotu, z którymi współpracuje Oferent | (liczba osób) | |
4. | Obecność Oferenta na rynku zgodnie z datą rejestracji w KRS | (liczba lat) |
Opis doświadczenia Oferenta, w odniesieniu do wskazanych kryteriów formalnych i merytorycznych |
- Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnosimy do niego żadnych zastrzeżeń.
- Zobowiązuję(jemy) się do przedstawienia dokumentów potwierdzających informacje przedstawione w ofercie każdorazowo na wezwanie Zleceniodawcy.
- Oświadczam(y), że uzyskałem ( liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
- Zobowiązuję(jemy) się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam(y), że przedstawiona oferta jest ważna do dnia 30 kwietnia 2018 r.
- Oświadczam(y), że zobowiązuję (-emy) się, w przypadku wyboru niniejszej oferty, do zawarcia umowy warunkowej, zgodnej z niniejszą ofertą na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym i ofercie w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
…………..…………………………
(czytelny podpis osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta)
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Oferenta
Nazwa Oferenta:
………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………
Adres siedziby Oferenta:
………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………
OŚWIADCZENIE OFERENTA O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Ubiegając się o udzielenie zamówienia na świadczenie usług doradczych na rzecz:
AUXILIA SPÓŁKA AKCYJNA
w ramach:
Działania 3.1 „Finansowanie innowacyjnej działalności MŚP z wykorzystaniem kapitału podwyższonego ryzyka”, Poddziałania 3.1.5 Wsparcie MŚP w dostępie do rynku kapitałowego – 4 Stock, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020,
oświadczam, że jako Oferent nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadania co najmniej 5% akcji,
- pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
- pełnomocnika,
- pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa:
– w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
– w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
…………..…………………………
|
…………..…………………………
|