Obecnie poszukujemy

Poszukujemy do pracy Doradców Klienta

AUXILIA dynamicznie rozwija się już od 14 lat! W związku z rosnącymi potrzebami rynku oraz rozbudową sieci sprzedaży w całej Polsce poszukujemy do pracy nowych współpracowników.

Jeśli możesz odpowiedzieć na poniższe pytania twierdząco:
  • Jesteś ukierunkowany na celowy i ciągły rozwój kompetencji?
  • Wzbudzasz zaufanie i posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji?
  • Posiadasz zdolności komunikacyjne, otwartość i wyjątkowe zaangażowanie?
  • Posiadasz prawo jazdy?
  • Cechuje Cię wysoki stopień empatii?
  • Jesteś samodzielny i odpowiedzialny?
… to dołącz do naszych pracowników.

Obecnie poszukujemy Doradców Klienta Premium:

Doradca Klienta Premium

Obecnie poszukujemy do pracy kandydatów na stanowisko:

Doradca Klienta Premium

Miejsce pracy:

Wrocław i okolice, Opole i okolice, Konin i okolice, Lublin i okolice, Mielec i okolice, Zielona Góra i okolice, Grudziądz i okolice, Łomża i okolice

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie: podstawa + wysokie prowizje,
  • dodatkowo najwyższe na rynku prowizje startowe i zaliczki za sam fakt podpisania umowy z Klientem,
  • jasna i określona ścieżkę kariery,
  • wyposażenie startowe, czyli: telefon i internet bez limitów, laptop, przenośne urządzenie wielofunkcyjne, limit paliwowy na samochód prywatny, gadżety dla klientów,
  • wyjątkowe na rynku szkolenia wstępne przygotowujące do pracy w branży z zakresu technik sprzedaży, merytoryki i technik docierania do potencjalnych klientów,
  • liczne konkursy sprzedażowe dla Doradców – miesięczne, kwartalne i roczne,
  • cykliczne szkolenia przez trenera-praktyka z 14-letnim stażem w branży,
  • praca w zespole, w którym panuje atmosfera wzajemnego poszanowania i wsparcia oraz dotrzymywania słowa.
Nie pracujemy w systemie MLM!
Zapewniamy 100% dyskrecji!

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży,
  • nastawienie na celowy i ciągły rozwój kompetencji,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji i wzbudzania zaufania,
  • zdolności komunikacyjne, otwartość, wyjątkowe zaangażowanie,
  • prawo jazdy,
  • odpowiedni poziom kultury osobistej i empatii.

Twoje zadania:

  • nawiązanie relacji z osobami poszkodowanymi w wypadkach,
  • obsługa i wsparcie Klientów,
  • doprowadzenie do podpisania umów Premium,
  • zaangażowanie w proces szkoleniowy.

 

Jeśli jesteś zainteresowany pracą dla firmy AUXILIA, wypełnij formularz.